Archive for the 'Personal' Category

Aku ketagih Mafia Wars

Mafia Wars! Aku sudah sampai ke tahap kronik dah ni dalam ketagihan ini. Asalnya bermula bermain hanya untuk membuang masa selepas stress berkerja tapi dah jadi ketagihan nak bermain setiap hari. Walaupun kronik, masih lagi terkawal wang ringgit. Aku belum lagilah sampai ke tahap nak membeli rewards point untuk bantu menjadi mafia terhebat. Susu anak […]

Read Full Post »

Salam tahun baru 2008 kepada semua..Apakah azam anda untuk 2008. Berikut adalah azam bagi aku yang bernama azam sempena tahun 2008: Bekerja lebih keras untuk kemajuan ekonomi keluarga. Mempunyai perniagaan yang dapat membebaskan aku daripada kerja makan gaji. Melangsaikan hutang-hutang tegar yang sentiasa menghantui aku sepanjang 2007 seperti hutang kredit kad dan pinjaman jangka pendek. […]

Read Full Post »

Aku beli Ferrari merah aku tahun 2000 dulu. Aku beli yang second hand je sebab masih belum mampu nak beli yang baru punya. Masa aku beli tu, huh! kembang hidung macam serombong kapal bila jumpa kengkawan sebab aku ni antara batch pertama yang pakai kereta le (selepas ditolak anak datuk, anak pengusaha belacan kampung telok […]

Read Full Post »

Disebabkan memang tak ada kerja yang boleh dibuat, aku terpaksalah berlakon untuk menunjukkan macam ada banyak kerja. Kalau tak berlakon nanti kata aku makan gaji buta pulak. Hipokrit betullah aku ni tapi itulah ciri-ciri salesman yang makan gaji dan tak ada komisen jualan. Kalau ada komisen mau aku kerja macam tak ingat dunia punya. Sudahlah […]

Read Full Post »

Kelabu je pandangan aku..

Minggu ni nampaknya macam jerebu melanda lagi..Jarak penglihatan takde lah pulak aku tahu berapa jauh tapi kalau kapal terbang bolehlah berlepas. Antara sebab musabab berlakunya jerebu ni kebakaran hutan di Sumatera, Indonesia. Tambah pulak dah tak hujan selama hampir dua minggu. Makin menjadi-jadilah jerebu nih. Aku ni bukan hapa, takut pulak bila permandangan nampak kelabu. […]

Read Full Post »

Next »