Archive for June, 2007

Aku ada bercerita mengenai pendapatan melalui internet di posting yang lalu. Jadi apakah sumber-sumber pendapatan yang ada? Tidak semua dapat aku senaraikan tetapi mana-mana program yang aku tertinggal, aku akan update di posting yang baru. Aku tidak akan terangkan secara terperinci kerana akan diterangkan di dalam posting khas mengenai program tersebut. Google Adsense Program daripada […]

Read Full Post »

Selamat Hari Jadi!

Hari ini hari jadi aku! Dah tua rupanya aku ni ye..Aku dah dapat hadiah yang paling bermakna dalam hidup aku. Hadiah apa? Syyssshhh..Hanya aku sahaja yang tahu. Perkembangan laman web aku agak lembab sedikit dalam seminggu dua ini. Banyak idea yang boleh dilaksanakan tetapi masalah utama aku adalah kekurangan pelawat. Mungkin Google membuat perubahan terhadap […]

Read Full Post »

Ada berita gembira dan ada yang tidak!

Satu hujung minggu dah lepas dan aku mendapat berita buruk dan berita gembira. Berita buruknya, isteri aku dah berhenti kerja selepas 4 minggu berkorban untuk berjauhan dengan aku.Pengorbanan yang terpaksa diakhiri dengan berat hati sekali. Semuanya bermula tanpa dijangka kerana isteriku boleh dikategorikan terkena gangguan seksual daripada majikan tempat kerjanya. Walaupun belum melibatkan sentuhan tetapi […]

Read Full Post »

Aku tensionlah hari ini!! Malas aku nak buat apa-apa! besoklah bila aku dah rajin dan tak tension, aku buat posting-posting yang berguna.

Read Full Post »

Hari ni aku bangun lewatlah. Dalam jam 7.15am aku betul-betul bangun. Tersedar memanglah awal tapi nak bangun tu satu macam punya malas. Selalunya aku bangun dalam jam 6.45am. Tapi pagi ni agak lewat sikit disebabkan aku tidur lewat dan penat menolak motor pun belum habis lagi. Aku sarapan roti sliced 4 keping dengan sardin bersama […]

Read Full Post »

Next »